Her dilde 24 ayar ;)

29 Mart 2013 Cuma

Büyük kızımın arkadaşlarına farklı hediye verme isteği beni epeyce düşündürdü ama sonunda şimdi size göstereceğim küçük hediyeleri hazırladık kızımla Bakalım beğenecek misiniz?







Şimdi  bunlar da ne diyorsunuz değil mi? Fotoğrafları nasıl başarmışsam ters çekmişim


Anlamadınız mı yoksa ?



 Fotoğraf düzeldi çok sevindim .Eveeeet açıklıyorum bunlar açılınca havluya dönüşen küçük cüzdanlar. Uzuuuun uzun düşündüm ve ''bu çocuklar öğrenci  
 çantaların da taşıyabilecekleri bir havluya her zaman ihtiyaçları olur'' dedim. Sonunda bu çıktı ortaya katlayıp fermuarını çekiyorsunuz küçücük oluyor. 







Kızım aralarında şakalaştıkları sözler yada şifrelerden oluşan resim ve yazıları benim kumaş boyalarımla kumaşın üzerine boyadı ,bende kenarına fermuar dikip bunu da havluya diktim.Çok kolay oldu ...Bence sonuçta çok güzel oldu. Sizler de beğendiniz mi? Bu akşamlıkta bu kadar herkese iyi akşamlar...

4 yorum:

  1. çok güzel olmuşlar bayıldım çok eğlenceli :)
    ve işlevsel. ellerinize sağlık...

    YanıtlaSil
  2. teşekkürler madame önce kızıma sonra da size beğendirdiğim için sevindim devamı gelecek inşallah

    YanıtlaSil
  3. Bu yorum yazar tarafından silindi.

    YanıtlaSil
  4. Çok güzel ve mantıklı olmuş ellerinize sağlık

    YanıtlaSil